Mavikoalaaa Kullanmadan öğrenemezsiniz ki. Bi mama her bebekte farklı işliyor . Benimkine gaz yapmaz sizinkine yapar. Kullanmadım ama güzel olduğunu duydum . Arama kısmına mamanın adını yazarak annelerin yorumlarını okuyabilirsiniz ama
Daphnemom Ben doğduğundan beri kullanıyorum memnunum kilo alımı da iyiydi hep 8.5 aydır dş dönemi hariç sıkıntı olmadı