Aranızda varmı benim bebeğim gibi iştahsız bebişleriniz şu an 6 aylık emmeyi 5. Ayda bıraktı ve son 2-3 haftadır çok iştahsız ve mamayı zor veriyorum ek gıdaya geçtim ağlaya ağlaya zar zor yedirdim tükürdü midesini bulandırdı sonundada kabız oldu şu an düzelsin diye tek mama veriyorum ama 4 saat bile geçse 100 yada 120 ml zar zor yiyo ne yapmam lazım çok az yiyo normalde daha fazla yemesi gerek ama ağlıyo doktorada gittk hiç bişeyi çıkmadı dişlerinde çıkmasına daha var