HaticeClk Kızlar dün kontrole gittik 2 aylık oldu bebeğim anne sütü almıyor mama sadece 5 800 geldi kilosu sizce de fazlamı ebe bana fazla kilosu dedi sizlerin kaç kilo bebekleriniz o aylar da 🤷♀️
Dincer-Efe1 HaticeClk bence doğum kilosuyla alakalı olabilir ortalama ayda 1 kilo alması gerekiyor 1 kilonun üstünde aldığı zaman fazla diyorlar
Ekim19 HaticeClk tam kilosunu hatirlamiyorum ama yürüyene kadar gören tosuncuk diyordu hatta 10. aydan itibaren normal duruma geldi , kısacası kilosu gayet normal bence
Aybersa HaticeClk Doğum kilosu çok mu düşük, benim oğlumda ikinci ayında 6 kilo idi,doğum kilosu da 3.400 fazla denmedi,anne sütü ise normal denmişti
ayazasaf HaticeClk her ay 1 kilo alması beklenir ilk 3 ay çok normal bebeğiniz benim oğlum 2300 doğdu 2 aylıkken 4500 dü ilk ay 1200 2. Ay 1000 g aldı aynı sizin hesaba geliypr ve hep mama ile beslendi hiç sütüm olmadı
emoo anne sütü alıyorsa çok kilo sıkntılı olmaz isterse 3kg alsın bir ayda fakat mamada fazla kilo alması istenmez çoçuğun ilerde obezite açısından o yüzden demşlerdir doğum kilosuna göre hızlı ilerledyse mamayla