Poyrazinannesiiii 4 gün oldu doğuralı sezeryan dikişlerim acıyor oturduğum zaman değil de ayağa kalkarken ve ayaktayken ne zaman geçer veya ne zaman ağrısı iyileşir:( genel oldu bu arada
busrasilra14 Poyrazinannesiiii ben genel olmadim canim ama bol bol haraket etmen gerekiyor en onemli ilaci o. Kendini yormadan azar azar evde yuru hareket et. 1 hafa 10 gune gecmis oluyor. Benim beebgim hastaneye yatmisti 3. Gunu. Ben 5 kat merdiven in cik yaptim 2 gun. Hastanelere gittim evde beklemedim. İnan eve bebegimle geldigimde agrim kalmamisti. Sadece oksururken bide hapsururken aciyordu. O yuzden haraket bence onemli.
ayazasaf Poyrazinannesiiii daha çok yeni acıması çok normal ben eve geldiğimizde ya annem ya eşim tutarak kalktım yada ayağımı duvara karşı yaslayıp destek alarak ama 1 haftaya iyileştim bol bol yürüyün dinlenip tekrar yürüyğn bana doktorumun söylediği bu oldu. Bende kiloda vardı seni iyileştirecek tek şey yürümek olur dedi ki öylede oldu
Goktug-42 Poyrazinannesiiii 1 hafta ya ağrı geçiyor canım 10 günede bayağı toparlıyorsun parol içmekten cekinme doktorum bana içebilirsin demişti günde iki tane içmiştim cok zor ama geçecek ağır vs kaldırma temizliğine ve pansumanına dikkat et geçmiş olsun 🤗
Poyrazinannesiiii busrasilra14 Canım hareket ediyorum ayakta olunca dik durarak yürüyemiyorum can yakıcı oluyor sanki gerim gerim geriliyor
Erayalpp Poyrazinannesiiii 4 günümde ben resmen can veriyordum canım normal bunlar şimdi 1 buçuk aylık olduk artık hiç birseyim yok şükür gecicek canım
Marmadal Ben de sezaryen oldum, 1 hafta sonra kalkarken acı hissetmemeye başladım, hep okuyodum buralarda yok ertesi gün evi temizledim yok aynı gün merdiven çıktım filan diye moralim bozulmuştu ben neden iyileşemedim diye.
Poyrazinannesiiii Marmadal Benim annem bile sezeryan olmuş bana hamile iken 2 gün herşeyi yapmış maşallah dedim
Cinarefee Poyrazinannesiiii kendini kimseyle kıyaslama kuşum öncelikle ben 20 gün önce sezeryan oldum ilk 4 gün öldüm resmen 5. Gün bu böyle olmaz dedim herkesi gönderdim dik yürüyemiyodum ama bebeğe odakladım kendimi o yüzden herseyi yapmaya başladım tek olunca mecburen 6. Gün hiç bsyim kalmadı 20 günlüğüm ara ara dikiş yerlerim yanıyo ama oda bsy değil kimisi 1 ay bile toparlanamıyo bol bol kahve iç ödemini narkozu at vücudun dan ilaçların varsa iç yoksa parol iç zaman zaman dinlen uzan ara arada yürü hepsi geçiyo merak etme
NurayKaan Poyrazinannesiiii dik yürüyüp dik oturup kalkmaya çalışın kimseden destek almadan kalkın 4. Gün doktora gitmiştik kontrole doktorum 10-15 dk beni orda dik bir şekilde yürüttü kızdı iki büklüm yürüyorum diye iyileşemezsin dedi bitti dikiş falan unut dedi zamanla geçicek zaten bende genel anestezi aldım ilk günler çok zordu ama geçiyor en fazla 10 gün sürüyor 🤷♀️
benaslindayohum Poyrazinannesiiii sık dişini biraz daha evet cok zor hic gecmeyecek gbi ama mecbur bende genel oldum dikislerim yapistirma degildi 10. Gun aldirmaya gittigimde baya baya iyiydim sende az daha sık dişini
KoalasMom Poyrazinannesiiii 10 güne geçer sürekli tur atın evin içinde yürüdükçe açılırsınız acıyor diye yatmayın 🌸
Ludmila Ayh seni çok iyi anlıyorum. Bile isteye sezaryen olduö. Ama bin pişmanım. O acı ilk zamanlar kızımı kucagıma alamazdım. Üstelik öyle canım tatlı bir insanda değilim. Ama benım tamamen iyileşmem yani rahat oturup kalkmam tam 20 günü buldu. 🤦♀️
Tospikannesiii Poyrazinannesiiii Canım sürekli evin içinde yürümeye çalış ben sabaha karşı ağrım başlayınca bile kalkar evi turlardım yavaş yavaş tuhaf ama en iyi ilaç o kesinlikle