Kızlar 84 günlük bebeğim var doğduğunda molfix pure soft kullanıyordum daha sonra sleepye geçtik fakat poposu pişik değil ama kızarmaya başladı sudocrem bepanthol baby krem kullandım ama kızarıklık bir türlü geçmiyor bezi değiştirmeli miyim başına gelen var mı sizler hangi marka bez kullanıyorsunuz birde oğlum 7 kilo sleepy 3+ kullanıyordum iz yapmaya başladı sizin bebişler kaç kilo kaç numara bez kullanıyorsunuz 🌸