Kızlar 10 aylık bebeğim koltuklara tırmanıyor 1 aydır bugün de tırmandı ben de geliyorum diye oyun yaptım heyecanlandı hızlıca kafasını sert kenara çarptı tam kulak üstü buz koyduk şişti şu an morluk var şişlik azaldı 2 saat uyutmadın ama üzüldüm de 3 oldu düşme çarpma çok çok dikkat ediyorum yürümeye çalışıyor derken her seferinde başka yeri çarpıyor 😓daha öncekinde tomografi çektirmek zorunda kaldık bu sefer götürmedim ama içim içimi yiyor sizce götüreyim mi tam kulak üstü