Seymaay 2 buçuk aylık bebeğim yanlışlıkla kaçtı suyla yıkadım bruno bayb damlattım biraz kızardı var mı başına gelen bişey olur mu?
2cocuklu1anne Seymaay sonuçta deterjan değil bişey olmaz sanırım fazla gitmediyse…. kızarıklık sulanma varsa göz doktoruna gidin tedbir amaçlı
Zdk Seymaay bişey olacağını zannetmiyorum ama temizlemek için daha fazla uğraşmayın bişey olmadıysa bile tahriş edersniz :)
Browni_61 Seymaay Bisey olcani sanmam ugrasmayin fazla gözüyle kizariklik siz silerkende olmus olabilir