Arkadaşlar sivri sinekmi artık ne böceği ısırıyor ama evde sivride yok bulamıyorum gece gündüz ısırık oluyor bi iki yerimdede şişip kızardı biraz alerji oldu o ısırık yerleri bugün kaşıntı kremi aldım pzar bugün doktora gidemiyorum şişip kabardı kızardı ne bu ya resim atamıyorum kızarıklığa anlam veremedim şişkinliğe çocugum içinde endişeleniyorum bi iki yerini ısırmış şaşkınım hala acıtıyor ısırırken ama görünmüyor