Anneoluncaanladim ah biyle diyenlerin agzina agzina vurasim geliyor yeminle😂 bak canim ben iyice arastirdim kitap okudum,pedagoglari ebleri dinledim vs hepsini ozeti su eger ilk 3ay bebeginle guvenli baglanirsan zaten sonrasinda cok uslu bir cocugun olur yani kucak diye tutturmaz ,eger cocugu simdi kendine baglamzsan 3ay sonra anneyi kaybetme korkusu yuzunden terkedilme korkusu yuzunden surekli kucak isteyecek, guvenli baglanmak icin ilk uc ay her istediginde kucagina al konus gulumse her istediginde emzir,ayrica nekadar emzirirsen okadsr sutun artarmis benim oyle oldu,3ay sonrasinda goguslerin bebegin ihtiyaci kadar sut uretecek derler nasilmi?Nekadar emerse suan okadar demekki ihtiyaci var diyecek beyine boyle sinyal yolluyacak,cogu derki bebek buyudu uc ay sonra sutum yetmedi ,iste bu insanlarin cogu bu hataya dusmus oluyor! Neyse kisacasi kimseyi dinleme zaten hemn buyuyecek ozaman istesende kucaginda boyle tasiyamiyacaksin tadini cikar canim❤️