reisbaby Kızlar merak ediyorum açıkçası. Bebeklerinize 1 yaş pastasından yemesi için veriyormusunuz? Veya tattırıyormusunuz
F-Betul reisbaby Ben vermedim ama sanırım verilen pastalar özel yapılıyor? Yaptıracaktım ben ama aşırı pahalıydı. O yüzden normal yaptırdık ve yedirmedim.☺️
Fun reisbaby biz önüne koyduk fotoğraf video çekerken pasta tabii her bebek gibi ilgisini çekti. Baktı bi mıncırdı parmağını yaladı avuçladı vs asla dur demedim. Kaşık kaşık versen zaten yemezler ki ama parmağını dokunuyorsa bırak eğlensin annesi. Pastayı önünden aldığımızda ağlamasın diye onun için yaptığım sağlıklı atıştırmalıklardan vermiştim sen de öyle yapabilirsin :)
elifineylulu reisbaby bende verdim canım ufak 2-3 çatal aldı bıraktı zaten resim çekinirken elini vs atıp çok ağladı çünkü kıyamadım..Zaten güvendiğim bir yerde yaptırmıştım
RuzgarMommys Biz bitane misafirler ve fotoğraf çektirmek için büyük pasta yaptırdık pastahaneye. Bitane de doğal şekersiz meyveli yemesi icin kendimz yaptık onu mama sandalyesine koydum üstünü cikarttim kendisi yedi harika fotogtaflar çıktı 😁