Kızlar hayırlı günler..Adım gibi eminim ki burada çok becerikli ve bilgili arkadaşlar var..Bu hafta içi inşAllah derin dondurucu alacağım bu sene bol bol kışlık hazırlamak istiyorum inşAllah..İlk defa yapacağım neler yapayım bide zamanı ne zaman ne zaman yapmaya başlayayım beni biraz aydınlatırmısınız?Sevgilerimle😘😘🌸🌸