covirgin Kadifemsii aslında ben size olayı anlatayım belki daha işe yarar. Biz tatile gideceğiz ve ben 3 gün önce regl olmam gerekiyordu aslında ama olmadım şimdide hem olmak istiyorum hemde olursam nasıl erken bitirebilirim diye düşünüyorum. Normalde gecikmem olmaz en fazla 1 gün oynarsa oynar ama hala olmadım ve bir belirtide yok. Acaba şimdiden geciktirici alsam daha sonra bir zararı olur mu ?