Merhaba hanımlar. Bayrampaşa da evde Temizliğe yardımcı olabilecek tanıdığı olan var mı acaba? Benim çağırdığım bi abla vardı ama tam 3 kere ekti beni tabiri caizse. Her seferinde gelicem diyip cenazem çıktı, köye gitmek zorunda kaldım vs gibi son gün gelemeyeceğini yazdı. Armut.com dan çağırdım. O da uyardığım halde, pencere pervazlarını ve camları aynı suyla sildi. Yanına cam sili bezi ayrı götürdüğüm halde. Ya da yerleri viledayla sildi abla ıslak kalıyor dediğim halde. Memnun kalmadım yani. Ben de bir haftadır ağır grip oldum. O da öksürüğe çevirdi. Elim kolum kalkmadı. Şimdiden teşekkür ederim 🙏