Esrabenzett iki sene geçti üzerinden Allah’a çok şükür çok iyiyim , ilk uyanırken ağrım vardı ağrı kesici yaptılar geçti hemen , akşamında kalktım yürüttüler falan doktor sağlıklı beslen dedi üç dört gün sonra kontrole gittim çıkışta acılı lahmacun yedim 🙈 ona rağmen ağrım olmadı hiç bişeyi de yemeyeyim demedim herşeyi yedim çünkü Ameliyata kadar hiç bişey yiyemiyodum ne yesem ağrım oluyordu çektiğim ağrıları düşündükçe iyi ki olmuşum ameliyatın ve sonrasının hiç bir zorluğu yok inanın ki.