Hamile kaldığımda 58 kgydum 84 kiloyla Doğuma girdim Doğumdan çıktığımda 79kiloydum bebeğim şimdi 3buçuk aylık ve ben 83 kiloyum. Abartmadan kararında yiyorum günde en az 3 litre su içiyorum sık sık emziriyorum çok hareketli bir hayatım var önden iki çocuğum da olduğu için. Ama asla kilo veremiyorum aksine almaya başladım çıldırmak üzereyim. Emzirirken yapılabilecek ne var ne olabilir bana fikir verebilir misiniz? Şekersiz Diyet denedim hemen sütüm gitti mama takviyesine başlamak zorunda kaldım. Diyeti bıraktım mamayı bıraktım 🙄 artık yaz da geliyor. Sıcaklar bastırdıkça bu kadar kiloyla ne yaparım hiç bilmiyorum 😫