Alerjik de oluyor.benim kizimin da goz altlari mor gibi ve şişti biraz.1yasindayken bariz belliydi ve doktor vucudunun baska yerlerinde alerji belirtisi olmayinca yedirdiklerine cok dikkat etmene gerek yok demisti.suan 2 yasinda olacak sorun yok mesela öyle.