Merhaba,
Bu konu hakkında net bir bilgiye ulaşamadım. 11 haftalık 2,5 aylık bebeğimiz aynı şekilde kendini dirseklerine bastırarak, kafasını havaya kaldırarak yerinden kalkmak istiyor. Oturmayı çok seviyor, bu neredeyse 1 aylığından beri var. Oturma dediysem desteksiz yapmıyoruz tabi. Kucağımızda kısa süreli tutuyoruz ve etrafı izlemeyi çok seviyor.
Yatırmaya çalıştığımızda kıyamet kopuyor. Bağırışlar, çağırışlar gırla. Alır almaz susuyor. Aldığınızda tabi ya oturtucaksınız ya da yüzü dışa dönük gezdireceksiniz.
Bu şekilde oturtma zararlı mı, değil mi, doktor kontrolünde soracağım bakalım ne diyecek. İnternette her kafan bir ses çıkıyor.