Merhaba isim vermek istemiyorum yakışık almaz diye ama ben doğum yapacağım hafta doktorum kendine özel muayane açmıştı. Hatta bana hastameye gelirse ameliyathane için ekstra para alacağını söylemişti. Kabul etmedim sonçta doğumuma 1-2 gün kalmıştı. Neyse bir şekilde hallettik. Sonra bir kaç tanıdğm benim tavsiyemle değil kendileri bir şekilde öğrenip o doktora gitmişler. Hamileliğin yarısında ayrıldılar adamdan. Bi arkadaşma şey demiş “Canım ne takıosn ya alkol al gitsin” diye. Normalde de içen bir kız ama çok sinir oldum yani bu ne demek ya bebeğe zarar değil mi ben her şekilde dikkat ediyorum dedi bana. Aslında kızda doktora şey sormuş tatile çıkacağm bir problem olmaz denize gireblrm vs dimş demiş öyle yani. Neyse dediğim gibi aşırı soğudum. Bana şöyle Kağıthane Şişli Beşiktaştam çevresinden önereceğinix bir doktor var mı