Manolya Kızlar 30hğnlğk sezeryanlıyım iki gündür sağ tarafta dikişlerin üzerinde gülle gibi şişlik var çok agrı yapıyor oturup kalkarken yürürken taş gibi sert haftaya kontrolüm var doktor da beklesem mi gitsem mi bilemedim başına gelen varsa bilgi verebilir mi
Sinemiss Manolya merhaba aynı durum bende de var sol tarafımda dikişlerin hemen üstünde yarın kontrole gideceğim bu durum normal miymiş ağrı var bendede
Emy Korse kullanmayın bana doktorum asla kullanma dedi kasları zayıflatıyor ordakı kasların çalışması lazım yoksa kılo veremezsin dedi
Slalaylau Ben bugün gittim doktora rahme baktı iyi durumda çabuk toplamışsın dedi 7. Gün bugün eve gelince fark ettim ki bende de hafif şişlik olmuş dikiş yerlerinde ve az da kaşıntı var internetten baktım normal olabilir diyor ilerlerse doktora başvurun yazıyor bilemedim
Manolya Slalaylau vala agrı olunca fark ettim bende istemsiz ağrıyan yere elimi koyunca sert olduğunu gördüm biraz bastırınca da elime geldi o gülle gibi sertlik sağ kasıktan karnımın saf üst tarafına kadar agrı yapıyor du