Arkadaşlar ben aylık iğne kullanıyordum 7 8 aydır bıraktım fakat şimdi 2 aydır tekrar devam etmeye başladım adetim bitti bir kaç gün geçti ilişkide oldu fakat bende kahverengi akıntı şeklinde lekelenmeler olmaya başladı sebebi ne olabilir yaşayan var mı aranızda hamileliğe yormak istemiyorum oğluma hamileyken öğrenmeden 2 3 gün önce kahve leke olmustu yerleşme kanaması deniliyor fakat bu öyle değıl akıntı seklinde baya oldu