aksam_ Nurgul_ankaz41 biz 8 aylık hala başlamadım erken sizin için emzirdikçe gidiyor. Ben emzirerek verdim aldığım kiloları sadece 4 kilo kaldı
Gorkeminannesiii Nurgul_ankaz41 1 yaşında oglum yeni yeni başladım diyete çok erken daha kuzum az daha bekle şuan senin sütüne ihtiyacı var kuzunun herşeyden çok
Nurgul_ankaz41 aksam_ evet doğrudur tabii ama bende normal doğum yaptım baya karnım gitti zaten ama beslenmeme dikkat ediyorum sütüm olsun diyee yapa bileceğim diyet öneri almak için sordm 😇🤗
Nurgul_ankaz41 Yasemin38 Kendi haline bırakırım bnde artk ilk bebeğim sizlere de danışmak istedim teşekkür ederim cnmm
RundownMom Daha erken değil mi diyet yapmak için. Eğer kilo almaya çok müsait bir yapınız yoksa ve kolay kilo vermeye müsait bir yapınız varsa zaten emzirmek aşırı kalori yaktırıyor. Ben 19 aydır eridim resmen
Nurgul_ankaz41 RundownMom hmm öyle diyorsanız pekiyi madem😊 dediniz gibii hamilelik kilomdan bayasi gitti daha tartilmadm ama kendi haline bırakırım ..👍
Nurgul_ankaz41 Gorkeminannesiii Tabii haklısınız ama bende dedim hem süt yapan hemde kilo verebilcegim diyet vardır diye düşündüm ne biliyimm 😅😅
Gorkeminannesiii Nurgul_ankaz41 dur kız daha zaten 40ın çıkana kadar birsürü verirsin şişin felan kalmaz bol bol su iç komposto iç şekersiz sıcak günlerde iyi gelir
Yasemin38 Nurgul_ankaz41 zamanla vücudun toparlar canım sen merak etme hele bir 6 ay ek gıda dönemine gelsin verirsin merak etme.