Ay bu aralar sürekli soru soruyorum. 2 gün önce anneannem covid pozitif oldu. Biz de temaslıyız. Filyasyon ekipleri aradı, temaslı olduğumuzu bildirdim bilgilerimizi aldılar. Fakat hala hes uygulamamıza işlenmemiş. Hala risksiz görünüyoruz. Dün akşam test talebinde bulunduk ona da 3 gün içinde geliyorlarmış. Dün yeni ateş ölçer aldık, tesadüfen onu deneyeyim derken ateşim 37.2 çıktı. Ama hiçbir şekilde bir belirti hissetmedim. Yine de hemen parol aldım. Sabah da burun akıntısı başladı. Şimdi bize test yapıldığında eğer pozitif çıkarsa o günden itibaren karantina süresi başlayacak değil mi 😔 ay çok sıkıldım 2 günde nasıl geçecek 14 gün. Bir de eğer pozitif çıkarsam iyice uzayacak😔 kalp hastasıyım bir de tedavi için gelmiştim anneanneme o da sürekli olarak erteleniyor bu şekilde korkuyorum 😔😔