Gulcem Bebeğim daha 40 günlük ama birkaç gündür salya sorunumuz başladı çoğu zaman uykusundan bile uyandırıyor bu kadar erken olması normal mi kızlar?gaz sorunuyla mücadele ederken bi de bu çıktı önerisi olan ya da bu kadar erken yaşayan var aranızda
Zeyyy Gulcem 2.ayında başladı kaç doktora gittiysem normal dedi bide salyası sarı leke bırakıyo tüm kiyafetelr lekeliydi ilk aylardan hiç bi şey kalmadı 😂 6 buçuk aylıkken diş çıkardı 10 buçuk aylık hala akiyo😂 diş çıkacağı zaman fazla diş yoksa az yada yok
Melekannem Gulcem internete bakma canım benimkisi 1 yasına kadar aktı hatta bir ara Okadar çok aktı ki üzeri sırıl sıkılam oluyprdu sürekli silmeme rağmen :)
Zeyyy Gulcem bende çok tedirgin oldum çok erken diye bazen sırılsıklam oluyodu ara ara farklı doktorlara gittim her muayenede hepsi normal dedi biraz sıkıntı oluyo kıyafet konusu onada mendil aldım faksına sıkıştırdım sağlık sorunu olmasında inşallah salya napalim 1 yaşına kadar idare edeceğiz galiba 🐥🌞
Gulcem Melekannem teşekkür ederim canım bu aylar böyle geçecek napalım Allah daha büyük dert vermesin tabi🙏🏻