29 haziranda normal doğum yaptım. İlk bir hafta birşey yoktu yani dikiş ağrısı sanıyordum. Fakat hala oturup kalkarken çok zorlanıyorum ve kuyruk sokumumda böyle baskı gibi nasıl oldugunu tarif edemeyeceğim değişik bir agrı acı hissi var😵💫😵💫 Böyle bir durum yaşayan var mı normal mi acaba bu durum yada ne kadar sürede geçer