Sevgili annelerim çocuk sahibi olmadan önce 67 kiloyla ideal kilodaydim.. doğuma 82 ile gidip 2 ay için şu an 60 ı gördüm dişlerim çok hassas hiç çürüğüm olmamasına rağmen cok hassas su an galiba kalsiyumum tükendi kas ve sirt ağrıları var namaz kılarken kalkmakta zorlanıyorum bu kiloyla bilr bedenim agir geliyor . Göğsümde bir ağrı var nefes darlığı cekiyorum yani nefesimi tam alamıyorum. Sanıyorum vitamin takviyesi almam lazım acilen kim ne kullandı. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Bizim burda bi hemşire var sürekli bana en pahalısını kitlemeye çalışıyor.🙄 Gidip bir vitamine 300 tl veremem ki çocuğumun çok masrafı oluyor herşeyin en doğalını zararsızini onun için kullanmaya çalışıyorum. Siz hangisini kullandınız.. değerlerim yerlerde.