Benimde o sorunum var bebegimde kaç tane hastaneye götürdüm en son bir doktor fark etti masajla gözüne bastırdı aşırı derecede aktı doktor bile şaşırti sürekli bunu yap dedi yoksa bir yaşında ameliyat olur bir ay sonra yine gidicem inşallah geçmiştir.baska Doktorlar bebeğimi mahvettiler neredeyse yanlış teşhis yüzünden yoğum bakımda kalicakti Allah yardımcımız olsun