Kdry Merhaba kızlar, oğlum 36+6 haftada doğum yaptım. Şuan 6 aylık en son gıttığım doktor karnesine düzeltilmiş 5 ay yazdı. 2 yaşına kadar bu sekılde olacak dedi. Gelişimi de bu sekilde geriden mi oluyor. Anlayamadım ben 😕
HungryWolf Kdry 36+2 bizim doktor normal yazdi hep hic geriden yazmadi ama cogu gelisimi mesela emeklemesi felan geriden geldi sorun degil ama tabiki suan 10bucuk ayligiz sukur.
Nln Kdry benim kızımda tam 37 de doğdu erken doğum olarak geçmedi düzeltilmiş ay hesaplanmadı hiç kilosu boyu çok şükür iyi hiç takılmayın bence
zehyag61 Canım bizde 36 haftalık doğduk suan 3 ay 10 gün en son olan endokrin doktoru da geriden hesapladı. Cocuk doktorumuz 3 ay diyor ama oda bi ay geriden geliyor der hep. Biraz yavas ilerler der hep. Benim bebeğim de tiroid yüksekliği var. Onun disinda emdiği cis kaka yaptığı halde kilo alımı çok yavas ne çok kötü ne çok iyi o yüzden mamaya başladım ara ara hem emzirip hem mama verecem😞 çok üzülüyorum bende. 3 aylık kilomuz 4 kiloydu çok üzücü sanki hersey yavaş gidiyor çok moralim bozuluyor bazen.
zehyag61 Kdry tabiki öyle bi kaç gün çok üzüldüm çok ağladım hemen sütüme yansıdı😞 ama elimde değil bazen hep onu düşünüyorum
Denizkokulum Kdry Benim kızım da 36+1 de doğdu ama o şekilde yaZılmadı hatta erken doğması dile bile getirilmedi. Bence gelişimi çocuktan çocuğa değişir çünkü bir tanıdığımın bebeği 40 haftalık doğdu mesela 8 aylık yeni yeni dönüyor ama Benim kızım 4- 4.5 aylık döndü onun yaptığı bazı şeyleri de Benim kızım geç yaptı..Bebekten bebeğe değişiyor 😌
seldaselda28 Kdry 2 gun var aramizda 37+1 de dogum yaptim kilosu da boyu da gayet iyiydi kuvoze girdi sadece ama kimse sormadı bile kaç haftalik doğduğunu.Sağlığı yerinde olsun yeter ki belki ek gida için geri yazmiş olabilir bağırsaklarinin gelişimi açısindan.
Brcstndg Kdry 36+6 da doğdu ama hiç düzeltilmiş falan yazmadı. Zaten gelişimi normal. Prematürelerde öyle diye biliyorum ama 36. Hafta prematüre geçmiyor dedi doktorumuz.