Mys01-01 Adaveannesii bu basıt olanı cnm bunde prebriyotik yok d vıtamını yok benımkını dene şahane damla
Ayse_celik miniginannesi20 Bende kızıma Aptamil verdim kabızlık yaptı kızımda. Onu bıraktım sonra bebelac vermeye başladım çok şükür kabızlık olmadı