umay2111 2aylik bi kızım var İki gündür cok huysuz bir turlu uyumuyor ağlıyor sürekli bugun artık dayanamadım biraz sastim yeter artık sus diye bağırdım sonra cok pişman oldum saatlerce ağladım internete bebekleri sarsmanın cok zararlı olduğu yazıyordu şimdi içim içimi yiyor ona birsey olursa diye kendimden nefret ediyorum
Sibelaslan umay2111 bende bunun yazarken çok üzgünün kendimden utanıyorum ama bebeğim 2 gün hiç uyumadı 3,5 aylık sezeryan oldum sürekli kuçak istiyordu artık el bileklerim bile uyuştu hissetmiyorum ne belimi ne kollarımı ağladım sinirden bende bağırdım 😥 insan bazen bitik hissediyo sıcak bi yandan uykusuzluk baş ağrısı
Defneninannesi1108 umay2111 önceliklee sakin ol hepimiz sinirleniyoruz ama sinirini ona belli etme o görmesin yoksa daha cok inat yapar. Benim kizimda 1 yasinda Aman Allahim keske 2 aylik olsaa daha zor yerinde durmayan bebek emin ol.
egeninanns umay2111 yaptığınızın pişmalığını çekiyorsunuz zaten . Lütfen sakin kalın o daha hiçbişeyden anlamıyor . Sarsmak ölüme bile neden olan bi hareket
06082020 umay2111 canm sabret daha çok minik ve gozleri nerdeyse yeni yeni görmeye seçmeye başlıyor etrafın farkına varmaya hayata alışmaya çalışıyor simdi en güvendiği insan biziz tabi bazen sinirleniriz ama kendimizi tutmamız gerekiyor şimdiden bu şekilde yapma sakın ol daha önünde up uzun yıllar var daha uykusuzluk çekeceksin gaz sancıları baslicak sabret
Splash-Splash-Love umay2111 Biliyorum çok zor ama derin bir nefes çok işe yariyor. Ya da ya sabır çekin bol bol o da yarıyor. Sizin sınırlı olduğunuzu hissedince daha çok ağlıyorlar. Varsa bırakabileceginiz birisi 10 dk kafa dinleseniz bile çok iyi gelir. Benim yoktu kimsem ama yine de sabrettim. 10 11 aylık olana kadar sesimi 1 kere yükseltmedim çok zor ama imkansız değil. Şimdi 2 yaşında ara ara kızıyorum ama onu bile defalarca nefes alıp vererek sakinleşerek. Evet gerçekten zor ama evlatlarımız bizim kimsesi yok bizden başka. Allah’ın emanetleri bize rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🌺
umay2111 Splash-Splash-Love ailemden uzakta yasıyoruz kimse yok etrafımızda eşim gece yarısına kadar çalışıyor bütün gün evde tekiz kızımla ev işleri bebeğin sorumluluğu yorgunluk ağır gelmeye başladı psikolojim alt üst oldu resmen
Yasemin89- umay2111 eşinizden destek alın. Bebeğinizle oynasın o sırada siz uyuyun bir kaç dk uyumak iyi gelir. Kendi kendinizi sakinleştirmeye çalışın daha dünyaya adapte olmaya çalışıyor.
umay2111 Yasemin89- eşim elinden geldiğince destek oluyor ama onunda işi ağır gece geç geliyor ona rağmen bakmaya çalışıyor ama onda da durmuyor
Neslihan1903 umay2111 bak güzel kardeşim kendi ihtiyaçlarını gidermek için bebeğin uyumasını sakın kalmasını bekleyemezsin o bebek o uyursa sen uyursun o uyursa yemek yersin o uyursa başka işini yaparsın buna alış önce linç kızma yok ama yaptığın yanlış ağlamana gerek yok bebeği sakin bir daha sarsma onu dünyaya getirirken bir ton eziyet çektin ve bunu sen istedin bu bebeğin sorunu değil çok sinirleniyorsan kendini sars git eşini yumrukla şu bebelere doğru düzgün davranın Allah aşkına benim kadar eziyet çekmiş olamazsınız ya hamileliğim ayrı sıkıntı şimdi ayrı sıkıntı neyse kendine gel destek olsun sana biri kim tek başına idare edemiyorum hepimiz insanız çünkü
Splash-Splash-Love umay2111 Bende öyleydim inan ki hatta üstüne üstlük evime gelip herkese evi çok kirli diye telefon ederdi. O gelecek diye o huysuz ve ağlayan bebelkle işlerimi ihmal etmezdim. Gece yatağa girmeden pilim biterdi. Hepsi geçiyor hepsi unutuluyor 🌺🌺🌺🌺
Yasemin89- umay2111 siz mutlu ve rahat olursanız bebeğinizde öyle olacaktır. O yüzden uyudukça uyumaya çalışın bırakın evi temizliği yemeği de hızlıca olan şeylerden uyanınca yaparsınız bir süre sonra düzene girecek inşallah. Müzik açın kafa dağıtırsınız ben o dönemdeyken açardım ağlıyor mu aynanın karşısına geçer birlikte dans ederdik, şarkı söylerdim. Hepimiz o zorluklardan geçtik rabbim yardımcımız olsun.
miusu umay2111 canım insanız sinirlerimiz bozuluyo kendini suçlama eğer genel bi öfke kontrolsüzlüğün varsa destek alabilirsin
YesimKnc @umay2111 arkadaşım bebekler kesinlikle ve kesinlikle sarsılmaz yanında sesi yüksek konuşulup bağırılmaz. Dünyaya yeni adapte oluyolar bi de böyle şeyler yaşarsalar daha çok hüzünlenir ağlar ve mutsuz olurlar. Hassaslar daha o kuzular . Annede ki tüm duyguları bebekler hissederler sen sakinliğini korucaksın. Gülücükler atıcaksın sakin ses tonuyla konuşucaksın evladına. O an çok ağlıyosa içinden diceksin kendi ismini söylerek ( isminizi bilmiyorum ) sakin kal … sakin ol .. şimdi geçicek düzelicek diceksin. Bebeğine sımsıkı sarılcaksın kucağında olsun senin kokunu istiyo senin kucağında güvende hissediyo. Eğer çok ağlıyosa kulaklarında bi sorun olabilir doktoruna danış bu durumu veya gaz sıkıntısı yada poposunda çatlak oluşmuştur Allah korusun ondan ağlıyodur huysuzlanıyodur. Büyüme çağına giriyolar bu ağlamaları huysuzlanmaları çok normal. Anneler sabırlı olmayı bilicekler sabırlı olucaksın her ne olursa olsun. Benim kızımda 3,5 aylık 2 aylıkkende çok ağlıyodu böyle huysuzlanıyo kucağımdan inmiyodu bütün gün ama gram şikayet etmedim veya sarsmadım doktora götürdüm incelettim kulağında beyaz sıvıdan varmış ondan ağlayıp huzursuzlanıyomuş mesela çözdüm hemen poposunda çatlak varmış doktor ilaç yazdı krem kullandım çözdüm yani çözümcü ol yumuşak ve çok sabırlı ol . Takip et incele neyi olabilir ağlıyo de araştır. Önce Allahı sonra sensin onun için annesi bol bol kucakla öp sarıl konuş bebeğinle sevgini çokça hissetsin🥰 geçicek hepsi merak etme 🌿
umay2111 YesimKnc öncelikle cok teşekkür ederim benimde ismim Yeşim aslında bugüne kadar hiç öfkelenmedim bağırmadım sadece bugun oldu ve cok pişman oldum bir daha asla böyle birsey olmayacak
ilkgozagrimm umay2111 bagırsanızda kendinizi de yırtsanız anlamaz çünkü o cook küçük sakin kalmaya çalışın bu günlerde geçecek hepimiz geçtik o yollardan.
Baby01 Sinirli annelerin bebekleri huysuz olur öğretmenim ben nerde sessiz sakin bir kadın var onun çocuğu hep sakin olur hiç şaşmaz.Severken bile sakin sevmek lazım.Daha şimdiden anlıyorlar
Aybersa umay2111 o kadar iyi anlıyorum ki ,onlar yolun basinda biz yolun başında, anlaşana kadar bayağı yipraniyoruz😔 . Ama geçecek, sakin olmakta fayda var , evde birileri varsa biraz onlardan ilgilenmesini rica edin böyle zamanlarda❤️