Busra003 Kızlar benim doktorum seseryan doğumdan sonra 40 gün korseyi yasakladı peki siz taktınızmı seseryan doğumdan sonra korse korkuyorum göbeğim sarkacak diye acaba kullanayımmı
Sibelaslan Busra003 benim doktorum bana hemn önerdi 10 gün sonra 1 hafta taktım sıcaklar vardı nisanda doğum yaptım çıkarttım bende çok terliyorum
29052021 Busra003 3 aylık oldum hala takamıyorum dikişlerime denk gelio ayrıca sıkması dikiş yerlerimi çok acıtıyor
Krtlmy Busra003 benm doktorum da hemen önerdi eve gidince tak ama alttan giymeli olmasın belden sarmalı olsun dikişe gelmesin dedi
Zlm Busra003 banada doktorum hemen doğumdan sonraki bir ay tak sadcee dedi daha uzun takma dedi 40 gün sonra zaten çok geç olur bence
emelblbnk 29052021 bel korsesi galiba dimi? Bana da öyle oluyordu şortlu aldım gayet raharlt oluyo tavsiye ederim
Sibelaslan Busra003 Ben de ilk zamanlarda takıntılıydım da şu an bebeğim 3: 5 aylık kendiliğinden sarkıklık gitti
Medusafer Busra003 benim doktorum ertesi gün korseye başlattı dikislerime iyi geliyordu korse acısı azaliyordu
Medusafer Busra003 yok maalesef o kadar takamiyordum temmuzda dogum yaptım çok sıcak oluyordu bir de owli almıştım ben çok kalım bir korse bu dogumumda daha başka bir marka almayi dusunuyorum
hvvylmz Busra003 15 gün önce doğum yaptım 3. Gün göbeğimi kuşak ile sıkmaya başladım 10. Gün korse giydim korse topluyor ve daha rahat yürüyorsun hareketlerin daha rahat oluyor takmayınca sanki bağırsaklarım sarkıyor gibi hissettim