Selimayaz cok uzuldum ama allah yardımcıları olsun çok zor bi imtihan. Bende öyle düşünüyorum kesinlikle beni tatmin edici konuşmazsa zaten başka bi doktora daha götürürüm. Allah ne verirse Hayirlsini versun inşallah rabbim kimseyi evladı ile sınamasın