Merhaba,
Yoğurtçum 2 makinasını aldım ama bir konu aklıma takıldı, kullanma kılavuzunda da bulamadım. Bebeklerinize yoğurt yaparken illa tek tek mi kavanozluyorsunuz? Bir de büyük bir kap var onunla yapsak yine aynı şekilde olur mu? Büyük kapla yaparken aynı şekilde kapağını kapatmadan makinaya mı atıyoruz?
İlk kez yoğurt yaptım hem kavanozlara hem kaba denedim. Activa kullandım maya olarak ama tutmadı bir türlü 😂 Neyi yanlış yapıyorum acaba?