Bebeğim 7 ay 7 günlük.5 bucuk aydan beri ek gıda için uğraşıyorum sayısız şey denedim.Yedirebildiğim tek şey çorbalar.Dilinin üstünde ya da yanağında katı bişey olduğu anda ( tatlı,tatsız,yumurta, peynir,meyve vs farketmez) öğürüp tükürüyor.Kendi yesin diye eline veriyorum yine tükürüyor.Muhallebi tarzı şeyleri de sevmiyor.Sadece çorba nereye kadar yetecek moralim çok bozuk :( Önerisi olan var mı ne zaman biter bu