OzgeOzkan Osanit mi almalıyım ? Tetagil mi ? Yoksa başka bişey mi ? Osanit ve tetagil birer kutu bitirdik pek faydasını göremedim aslında 😞 Karanfil de yapıyorum o da işe yaramıyor gibi ..
eymenkerem OzgeOzkan dis cikarma döneminde onu kullanmadan yattığında sabaha kadar 40 tur atıyor yatağın içinde sürekli miz miz oluyor . Döküp te yatirirsam sesi soluğu çıkmıyor sabaha kadar. Böyle anlıyorum
eymenkerem OzgeOzkan rica ederim. Azı dişleri cikarken ben ayni anda 2 tane döküyorum çıkan bölgeye daha etkili oluyor not olarak soyliyim 😊
Sevda6767 eymenkerem bu dişler mahvetti bizi ya. Eşim bir tane almış rastgele işe yaramıyor. Ben de bunu deneyeyim nasıl kullanılıyor
eymenkerem Sevda6767 tek tek paketlenmiş şekilde kutuda 36 tane var. 1 tane açıp dis çıkan bölgeye direk dönüyorsunuz.. ağzında hemen eriyor zaten tadı da güzel. 2 dis ayni anda çıkıyorsa ben 2 bölgeye ayrı ayrı 1 er tane döküyorum ciddi rahatlatıyor