Momn elektrikli olarak dysonım var ama robot süpürge elim ayağım, en yakın arkadaşım. Büyük süpürgeyi neredeyse hiç kullanmıyorum, 15-20 günde bir kapı arkaları, yatak başlıkları, koltuklar… süpürmek için açıyorum. Bir dyson değil tabi çekiş gücü ama hergün çalıştırıyorum ve ev mis gibi. Evi süpürmem 1,5-2 saatimi alıyordu eskiden, şimdi o vakit bana kalıyor.