mugeoz Evet canım normal. Ben dr sormuştum, süt tazyikli olduğu için bebeğe fazla geliyor, emzirmeden hemen önce elinle biraz sağ o tazyik gitsin öyle emzir demişti. Oğlumda hep boğulur gibi oluyordu, kaldırıp sırtına pat pat yapıyordum. Ama elimle biraz sütü sağınca hiç sorun olmadı.