Bebeğim yaklaşık 5 gündür kabız. Ne yaptıysak yapmadı. Huzursuz olmasa sorun değil biliyorum bir haftya kadar yapmaması. Ama sürekli ağlıyor ıkınıyor ve kıpkırmızı oluyor. Uykusu yok denecek kadar az. Tecrübeli annelerden öneri bekliyorum lütfen. Lavman yapıldı. Zeytinyağı da denendi ama olmuyor.