Smyokn canım öncelikle sakin olmanı panik yapmamanı öneririm, benim ki de oldu herkesin ki oluyor. Bu abartıldığı kadar kötü bir şey değil hafif atlatıyor bebişler. Ateş düşürücü ver sürekli ateşine bak başına ıslak mendil koyabilirsin çok ateşi çıkarsa. Yemesine dikkat et zorla yedir emiyorsa uykuda emzir. Geçecek inşllah korkma güçlü onlar