Kızlar meraba ✋🏻
5+24 üz biz an itibariyle ek gıdaya geçtik. Günde bir sefer mama alıyordu gerisi hep emiyordu . Neyse dün doktora gittik ve bizi ek gıdaya geçirdi . Ama şöyle bir soru işareti kaldı kafamda, sabah kahvaltıda 120 ml mamanın içine pekmez, muz, peynir, bebe bisküvisi, zeytinyağı karıştırıp blenderdan geçir kaşıkla yedir dedi. Bunu nasıl kaşıkla vereceğim ki sabah denedim en fazla 10 bebe kaşığıyla almıştır. Olduğu gibi duruyor. Bir de mamayı bırakır normal yemeğe yavaş yavaş geçerim diye düşünürken neden mamanın içine kattırdı ? Bi de akşam yatmadan kaşık maması yedir dedi onu neden verdi ? Zaten onu da beğenmedi 🤷🏻♀️ Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok . Tavsiyeleriniz nelerdir ? He bir de ilk ek gıda dönemine geçtiğinizde ne sıkıntılar yaşadınız, nasıl çözdünüz?