watermelonlove Kızlar bebeğim 20 günlük banyo sonrası zeytinyağı sür vücuduna vücudu besler diyenler var zeytinyağı sürülür mü ki ya 🤔
ruhpastasii watermelonlove Ben sürüyordum banyo sonrası deliksiz uyurdu emzirmek için uyandırırdım tekrar uyurdu
Elifinannesi11 watermelonlove masaj çok güzel oluyor.Birkaç gün önce kızımı spaya götürdüm sonrasında masaj yaptılar o kadar rahatladı ki.. Mustelanın masaj yağıydı.Büyğk fark var ruh halinde çok rahat maşallah
Araseymen watermelonlove bende yagladim cunku oglum cok deri atardi guneste yanmış gibi soyulurdu derisi devamli nemli durmasi icin yaglardim ama ben bebek yagi tercih ettim.
Birannebirbebek7 watermelonlove ben mustela kullanıyorum genelde banyo sonrası ya mustelanın yağı ile ya da losyonu işe tüm vücudunu nemlendiriyorum masaj yaparak çok rahatlıyor
pent93 watermelonlove sürülür canım sırtına karnına masaj yaparak sürersen gaz problemine de iyi gelir hatta