Bernanuryilmaz Kızlar merhaba. Bebegim 10. Ayina yeni girdi yürüyor 3 gündür baya ilerletti çok hareketli aşiri yerinde duramiyor. Dün yüŕüme aşkına gündüz uyumadi bile 😊😊
Mys01-01 Ipekcankar evet oyleymıs bend donu merak ettım ben büyüğüm yürüteçle yürüdü o zamanlar önermeme yoktu sımdı onerılmıyormus ya
Bernanuryilmaz Yurutec kullandim ama son 1 bucuk aydir hic binmek istemiyordu binmiyordu yani yurutece emekledigi icin Yurume arkadasida kullanmadim kendi kendine başladi bi anda