Merhaba anneler.. kızım 2 buçuk yaşında ve huyu çok değişti o kadar inat ki çıldırmak üzereyim hayattan soğudum çok yoruyor beni o uslu çocuk gitti başka bir çocuk geldi 2 yaş sendromu dedik şimdi ise 3 yaş sendromuymuş 😌😵 sürekli ağlıyor sebepsiz yere sabahtan akşama kadar zor sakinlesiyor. Mesela birsey istiyor veriyorum bu sefer de verdim diye ağlıyor inat ediyo almak istemiyo, tamam sen bilirsin ben buraya bırakıyorum istediğin zaman alırsın diyorum kıyameti koparıyor atıyor fırlatıyor. Ve sürekli bize vuruyo elinde ki eşyayı oyuncağı sağa sola atıyor yapma dedikçe daha çok yapıyor kaç sefer kafamıza attı 😌 elindeki birşeyi gelip bize vurur geçen gün oklavayla vurdu bana dünde babası tamir yaparken tornavidayı almış gelip geçip bana batıyor. Ve bu aralar banyo yapmak istemiyor hanfendi kendi yikancakmıs benim yikamami da istemiyo off çok zor bir çocuk olmaya başladı hiç böyle yapmazdı. Ve iştahı azaldı çok az yiyor zor yediriyorum Var mı bizim gibi olan nasıl davranmalı