Selam oğlum 11,5 aylık 1 ay erken doğdu.
sorum sizin bebekleriniz neler yapabiliyor.
oğlum ilk 2ay 22 günlükken yüzüstünden sırt Üstü dödu sonra baya bir sure yapmadı tek tarafa dönüyordu, ama tam tur 8aylık döndu.
6,5 aylık desteksiz oturdu. 7 aylık geri geri süründü 9 aylık emekledi aynı zamanda tutunup kalktı. Şuan hic yürüme hevesi yok.🙄 ufak ufak adımlıyor tutunarak bukadar. Gel gel, alkış, yapıyordu şu aralar yapmıyor çünkü hayırsızlık yapmayı keşfetti.🥴 sar makarı müziğini söyleyince elleriyle yapıyor, canı isterse bay bay yapar. Eline gözlüğünü verirsem takmaya calışır az da olsa başarır. Araba surmeyi sever. Eliyle veya başka birşeyle alo yapar. İşaret parmağını keşfetmiş işaret etmez ama bişeylere işaret parmağıyla dokunur. İsmine bakar canı isterse. Ama anneme veya kaynanama bırakıp gitsem arkamdan ağlamaz.😳 babasına daha cok sevinir geldiğinde bana tık yok. Baba nerde maviş nerde deyince kafasını onlara doğru cevirir ve bakar anne nerde deyince bilmez bu cocuk beni tanımıyor mu.😒 gel yapınca ellerini acıp gelmez acaba anlamıyormu, ama ayaga kalkar sevinc gösterisi yapar görunce. Elindeki oyuncağı ver diyince atarak veriyor elime vermiyor, top nerde desem cok bilmez ama topla oynamasını bilir. Bazen sanki anlamıyor gibi ilğisi cok dağınık gibi geliyor hic oturup oynamaz benimle hep bi yaramazlık peşinde..