Nurse42 ara ara bakıyorjm bazen baya kan gibi geliyo normal lekelenme değil , internette de adetin ilk günü başlanıncada oluyo yazıyo . Bi bırakıyim yarın olurum belki diyorum perşembeye kadar gecer bide diyorum ki ya uarkm değilde salı falan olursam o zamanda denize havuza giremem bi anlamı olmuyo kullana kullana perşembeye kadar acaba lekelenmede bitermi kş