Metehan123 Kizlar bikac gundur kusmasi acayip artti meme mama birlikte gidiyo ama mamayi gunde 1 sefer veriyorum o da 150 cc ustune cikmiyo niye boyle anlamadim 3 4 saat ac duruyo sinir ediyo beni
Baharmiray Metehan123 Metehan123 bebeğin şuan atak geçiriyor olabilir atak döneminde emmek istemez mama istemez şuan bende durumlar öyle çünkü kızım 4. Ay ataginda ve emmek istemiyo 3 4 saat boyunca öyle kaliyo ama istemiyo zorla da olsa emzirmeye çalışıyorum
Egehan123 Metehan123 bizdede süt alerjisi var mamasını istemiyor bende sütünün azaldığını düşünüyorum 🤔 ama içmiyorda mamayı öyle karışık bir durumun içinde kaldım
Mys01-01 Metehan123 mamadan snr ¾ saat ac kalması normal cnm mama emilimi anne sütü gibi olmuyor mesela 4 aylık bebek 5 sefer 150/180 arası yazıyor aptamılın sayfasında her bebek aynı degıldır 3,5 ayımız bitti benımkı 90/100 tas çatlasın 120 zor içiyor
Ozlemderin Ufak kusmaların normal olduğunu söyledi doktorumuz , meme mama sonrası bebeği çok hareket ettirince de kusma oluyor bizde 5 aylık olduk 4 aylık büyüme atağı döneminde meme reddi ve emme de azalma oldu artık büyüyoru :))
Metehan123 Ozlemderin ya kilo alimi cok az beni sinir ediyo ya sutum yetmiyo yetse saat basi emzirmek zor gelmiyo da mama verince 2 pehlivan gibi guresiyorum ya
Metehan123 Baharmiray emmeyi hic istemiyodu da su 2 3 gundur duzeldi sukur ama sutum yetmiyo mama verince de almak istemiyo her zamanki ictigi mama yani degistirsem neyse sevmedi dicem de
Metehan123 Baharmiray sagiyorum aksama dogru 30 cc anca cikiyo bide kilo alimi da azdi mecburen mamayla destekliyorum
Metehan123 Egehan123 bizde de vardi baslarda ama ileri boyutta degildi dr diyeti actirdi bi dene bakalim diye sukur atlattik bi sorunumuz kalmadi ondan yana
Metehan123 Mys01-01 ya mamadan s9nra aynen uzun sure tok duruyo ama ben gunduz emziriyorum mamayi sadece gece yatmasina yakin veriyorum 1 sefer gun icinde emdikten sonra uzun sure ac duruyo sikinti orda
Metehan123 Edatlascan yok hayir atesini surekli kontrol ediyorum kusma dedigimde cokelek seklinde atiyo
Edatlascan Metehan123 hiç merak etmeyin sorun olmaz eğer kusma ile birlikte ateş yükselir ve kusma fışkırır şekilde olursa ve ya ağız dolusu 3 den fazla kusarsa o zaman bir sağlık kuruluşuna danışmanız yeterli olur
Edatlascan Metehan123 devit 3 aşırı gaz yapıyor sancıları artırır acilen değiştirmenizi tavsiye ederim biz Ocean marka D vitamini aldık o sancılarını kesti sindiremiyolar onu o yüzden kötü oluyor bebekler . Birde öyle denemenizi tavsiye ederim ya da bir gün Devit 3 vermeyin ve durumu gözlemleyin ona mı bağlı anlarsınız