Kızım 4-5 aylık arasındaydı uyku eğitimi verdim. Sonra tatile köye gittik derken düzen kalmadı ayakta sallanmaya alıştı. Şimdi 8 aylık olmak üzere ve ben sürekli ayakta sallıyorum. Uyku eğitimine geri dönmek istiyorum. Böyle ayakta sallamak çok zor. Üstelik hamileyim doğum zamanı kızım 14 aylık olacak ve eğer bu eğitimi vermezsem ayvayı yerim … geç mi kaldım sizce? Bu aylarda eğitim veren oldu mu? Önerileriniz nedir?