Benm bebeğim 6.5 aylık biraz yavaş bir bebek. Sağa sola dönebiliyor, desteksiz uzun süre oturuyor, yüzüstünden sırtüstüne saniyesinde dönüyor fakat yatmayı seviyor sürekli yatmak istiyor. Emeklemesi ne zaman olur diye merak edıyorum tecrübeli benm gibi bebeği olanlar varmı ? Yürütecide sevmedi kendisini yordugu için ağlıyor hemen kucağa🙁