Seyda_1 Kızlar 6.5ay oldu normal doğum yapali kaç tane krem kullandım bir sürü çözüm denedim olmadı tuvalet fobim oluştu artık ameliyat olan var mı Perşembe yada cuma genel cerrah randevum var