Yagmur331 selam. Gündüz uykusunda uyanıklık sürelerini takip etmeniz işe yarar. Ben doğduğundan beri ki 7 buçuk aylık oldu hep saatini takip ederim. Mesela sizinki gündüz 3 uyku yapmalı. Sonuncu şekerleme olduğundan kısa olmalı 30-40 dk. Sabah uyandıktan 1 buçuk saat sonra ilk uykusua yatırın. Sonra aralara 2,5 ya da 2 saat 15 dk koyarak uyutun. Biz 2,5 saat olmak üzereyken yatağa geçiyoruz yanına uzanıyorum seviyorum sarılıyorum uyku konuşmamızı yapıyoruz sonra bi emzik ağzına hop bitti 🤭 hep böyle kolay olmuyor elbet şimdi bi de diş çıkarıyor ki öf 🥳