Merhabalar. Eşimin Isparta ya tayini çıktı. Ben de özür grubu ataması için ön başvurumu yaptım. Perşembe günü de okul tercihi yapacağım. Sorum şu, sanırım tercihimizden birine atanamama durumunda il emrine veriliyormuşuz. Peki il emrine verilmek için tercihim dışındaki kurumlara atanmak istiyorum şıkkını da işaretlemek zorundamıyız. Yani işaretlememe durumunda ortada mı kalıyoruz. Bilgisi olan var mı?